Завантажити
Настільний теніс http://www.ucoz-derlyuk-r.ucoz.ua/uroky/nastilnij_tenis.doc
Футбол /futbol.docx
Баскетбол /basketbol.docx
План-конспект уроку № 1
Клас 7 Дата проведення __________
Тема. Інвентар та обладнання. Правила гри. Навчальна гра.
Завдання:
1.Пригадати, яке обладнання та інвентар потрібно для гри в настільний теніс .
2.Повторити правила гри.
3. Навчати основним елементам техніки за допомогою навчальної гри.
Інвентар: тенісні столи, ракетки та тенісні шарики.
Зміст уроку |
Дозування |
Організаційно-методичні вказівки |
І. Підготовча частина |
15 хв. |
|
|
2’ |
- звернути увагу на стан здоров’я учнів та готовність їх до уроку. |
2. Правила техніки безпеки під час занять настільним тенісом. |
2’ |
|
3. Різновиди ходьби та бігу |
6’ |
- Звертати увагу на самопочуття під час виконання бігу. |
4. Комплекс ЗРВ на місці. |
5’ |
|
II. Основна частина |
25 хв. |
|
1.Інвентар та обладнання. - учні шикуються в одну шеренгу та дають відповіді на запитання , які ставить вчитель.
- тенісний стіл; - ракетка; - тенсний м’ячик; - сітка.
|
3’
|
- учні піднімають руку та дають відповідь на поставлене запитання; Виправляти помилки ,які допускають учні. |
2. Повторення правил гри. - Які розміри столу? - Яка висота сітки? - Скільки може бути партій? - до скількох очок триває партія? - Як нараховуються очка? - Скільки гравців може грати одночасно на одному столі? |
5’
|
- звернути увагу на рівень знань учнів та врахувати їх відповіді під час оцінювання в кінці уроку. |
3. Навчальна гра. Під час гри основну увагу приділяти техніці виконання ударів накат, підрізка та топ-спін |
12’
|
- виправляти помилки, які допускають учні. |
III. Заключна частина
|
5 хв.
|
|
1. Шикування |
1’ |
|
2. Підсумки уроку |
3’ |
|
3. Завдання додому:
|
1’ |
|
План-конспект уроку № 2
Клас 7 Дата проведення __________
Тема: Тримання ракетки та види подач. Навчальна гра.
Завдання:
1.Навчати триманню ракетки різними способами.
2. Навчати основним видам подач.
3. Вдосконалювати техніку гри учнів.
Інвентар: тенісні столи, ракетки та тенісні шарики.
Зміст уроку |
Дозування |
Організаційно-методичні вказівки |
І. Підготовча частина |
15’ |
|
1. Шикування, рапорт, повідомлення завдань уроку
|
1’ |
- звернути увагу на стан здоров’я учнів та готовність їх до уроку. |
2. Стройові вправи. |
1’ |
|
3. Ходьба та її різновиди |
1’ |
|
4. Біг на його різновиди |
5’ |
Звертати увагу на самопочуття під час виконання бігу. |
5. Комплекс загально розвиваючих вправ на місці. |
3’ |
|
6. Спеціальні вправи тенісистів. - Утримання тенісного м'яча на ракетці. - Утримання тенісного м'яча на ракетці під час присідання. - Жонглювання тенісним м'ячем одним боком ракетки на місці - Жонглювання м'ячем почергово двома боками ракетки на місці. |
4’ |
|
II. Основна частина |
20’ |
|
- Учні шикуються в одну шеренгу. - Вчитель розповідає про основні способи тримання ракетки: * горизонтальний або європейський; *вертикальний або азіатський
|
5’ |
- перевірити чи правильно учні виконують тримання ракетки.
- розповісти про особливості, відмінності та переваги способів тримання ракеток. |
2. Навчання подачам. - Демонстрація та пояснення вчителем виконання подач: прямим ударом та «маятник». Подача — єдиний технічний прийом, який виконують майже із статичного положення і який не залежить від дій суперника, тобто не явився у відповідь дією на його удар. Тому в подаючого є всі можливості, щоб продумати і точно виконати цей прийом.
- Подача прямим ударом.
- Подача «маятником»
3. Навчальна гра. Під час гри основну увагу потрібно приділяти виконанню подач.
|
5’
10’ |
- ракетка повинна бути перпендикулярно до поверхні столу.
- стежити за дотриманням техніки виконання та виправляти помилки
- наголошувати на помилках, які допускають учні |
III. Заключна частина
|
5 хв.
|
|
1. Шикування |
1’ |
|
2. Підсумки уроку, закріплення вивченого на уроці |
3’ |
- оцінюється правильність виконання технік. |
3. Завдання додому:
|
1’ |
|
План-конспект уроку № 4
Клас 7 Дата проведення __________
Тема: Навчання атакуйочому удару «Накат».
Завдання:
- Навчати виконанню удару «Накат».
- Повторити історію розвитку гри в настільний теніс.
- Розвивати швидкість та спритність.
Інвентар: тенісні столи, ракетки та тенісні шарики.
Зміст уроку |
Дозування |
Організаційно-методичні вказівки |
І. Підготовча частина |
10’ |
|
1. Шикування, рапорт, повідомлення завдань уроку |
2’ |
|
2.комплекс ЗРВ зі скакалками. 3. спеціальні вправи тенісистів. |
3’ 5’ |
|
II. Основна частина |
|
|
1. Навчання виконанню накату відкритою ракеткою. - учні шикуються в одну шеренгу; - пояснення та показ удару вчителем. Накат справа - це один з основних атакуючих ударів. Ракетка при цьому рухається вгору і вперед і завдає удару по верхній бічній половині м'яча. - імітація удару учнями; - Виконання удару в парах за тенісними столами.
2. Навчання виконанню накату закритою ракеткою. - учні шикуються в одну шеренгу; - пояснення та показ удару вчителем. Рух м'яча в основному таке ж, як при накаті справа. Необхідне обертання додається м'ячу при русі вгору-вперед. - імітація удару учнями; - Виконання удару в парах за тенісними столами.
3. Навчальна гра.
|
5’
10’ |
Ось послідовність виконання удару. Ноги на ширині плечей, трохи зігнуті в колінах. Ліва нога трохи висунута вперед. Вага тіла рівномірно розподілений на обидві ноги. Тулуб злегка нахилений вліво до столу, рука з ракеткою відведена назад управо для замаху. Вона починає рух, коли ноги, ракетка і м'яч, що наближається, утворюють як би рівносторонній трикутник. Удар завдається у вищій точці відскоку м'яча, після чого руку відводять вліво-вгору.
Щоб компенсувати кручення, і правильно відбити м'яч слід накатить
Ось послідовність виконання удару. Ноги на ширині плечей, трохи зігнуті, права трохи висунута вперед, центр тягаря рівномірно розподілений на обидві ноги. Рука на рівні пояса зігнута в лікті і відведена вліво-назад, передпліччя паралельно поверхні столу.
|
III. Заключна частина
|
5 хв.
|
|
1. Шикування |
1’ |
|
2. Підсумки уроку |
3’ |
|
3. Завдання додому:
|
1’ |
|
План-конспект уроку № 5
Клас 7 Дата проведення __________
Тема. Навчання виконанню підрізки.
Завдання:
1. Навчати виконанню удару «Підрізка».
2. Повторити правила гри.
3. Розвивати швидкість та спритність.
Інвентар: тенісні столи, ракетки та тенісні шарики .
Зміст уроку |
Дозування |
Організаційно-методичні вказівки |
І. Підготовча частина |
10 хв |
|
1. Шикування, рапорт, повідомлення завдань уроку |
2’ |
|
2. Комплекс загально розвиваючих вправ на місці. 3. спеціальні вправи тенісистів. |
3’
5’ |
|
II. Основна частина |
20 хв. |
|
1. Навчання виконанню підрізки відкритою ракеткою. - учні шикуються в одну шеренгу; - пояснення та показ удару вчителем Виконання удару. У вихідному положенні гравець стоїть майже лицем до столу, злегка виставивши вперед ліву ногу, рука робить замах назад-вгору і потім йде вперед-вниз. У момент удару м'яча об ракетку, яка звернута відкритою стороною вгору, рука злегка зігнута. Після удару ракетка трохи супроводжує м'яч і потім йде вліво-вперед вниз. - імітація удару учнями; - Виконання удару в парах за тенісними столами.
2. Навчання виконанню підрізки закритою ракеткою. - учні шикуються в одну шеренгу; - пояснення та показ удару вчителем. Початкова стійка типова для гри зліва: права нога трохи попереду, тулуб трохи повернений вліво. Рух руки, сильно зігнутої в лікті і відведеній наліво-вгору-назад для замаху, відбувається спочатку вперед-вниз, причому на цьому етапі рука в лікті не розгинається. - імітація удару учнями; - Виконання удару в парах за тенісними столами. 3. Закріплення вивченого 3.Навчальна гра.
|
10’
10’
5’ |
Сила удару при підрізуванні істотно залежить від стрічної швидкості м'яча і відстані від столу, на якому його приймають.
В процесі руху тулуб трохи повертається і центр ваги переноситься на праву ногу.
|
III. Заключна частина
|
5 хв.
|
|
1. Шикування |
1’ |
|
2. Підсумки уроку |
3’ |
|
3. Завдання додому:
|
1’ |
|
План-конспект уроку № 6
Клас 7 Дата проведення __________
Тема: Навчальна гра в настільний теніс.
Завдання:
1.Повторити вивчені раніше технічні елементи гри.
2. Ознайомити учнів з виконанням удару топ-спін.
3. розвивати увагу та спритність за допомогою гри в теніс.
Інвентар: тенісні столи, ракетки та тенісні шарики, гімнастичні палиці .
Зміст уроку |
Дозування |
Організаційно-методичні вказівки |
І. Підготовча частина |
10’ |
|
1. Шикування, рапорт, повідомлення завдань уроку |
2’ |
|
2. Комплекс загально розвиваючих вправ з гімнастичними палицями. 3. спеціальні вправи тенісистів. |
4’
4’ |
|
II. Основна частина |
|
|
1. Повторення техніки виконання подач. - учні шикуються в одну шеренгу та розповідають техніку виконання подач: *коротка подача; *довга подача. - виконання подач в парах за тенісним столами. 2.Виконання ударів. *накат справа та зліва; *підрізка з права та зліва. - виконання ударів в парах за тенісним столами. 3. Ознайомлення з виконанням удару топ-спін. - учні шикуються в одну шеренгу. - пояснення та показ виконання удару вчителем. Призначення цього атакуючого прийому - додати м'ячу надсильне верхнє обертання. Швидкість його набагато більше, ніж при накаті, що дуже ускладнює супернику у відповідь дії. По-перше, найнесподіванішим буває відскік м'яча від столу. В других, навіть вже прийнятий ракеткою м'яч залишається неслухняним, і направити його по задуманому напряму дуже і дуже не просто. - імітація удару учнями. - Виконання удару в парах за тенісними столами.
4.Навчальна гра. |
5’
5’
5’
10’ |
Добрий топ-спін і тому, що сильно закручений м'яч високо пролітає над сіткою і це додає сміливості атакуючому. Вважається, що застосовувати топ-спін можна завжди, але практика показує, що це не так. |
III. Заключна частина
|
5 хв.
|
|
1. Шикування |
|
|
2. Підсумки уроку |
|
|
3. Завдання додому:
|
|
|
Розробки уроків